Передаточні числа і крутний момент - що я не так рахую?
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Передаточні числа і крутний момент - що я не так рахую?
А то тре ж було догадатись включити понижену і не знущатись над щепленням. Спшка, мать ії...
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
- tad100
- Повідомлень: 1972
- З нами з: 18 березня 2005, 18:29
- Ім'я: Тарас
- Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
- Звідки: Львів
Re: Передаточні числа і крутний момент - що я не так рахую?
Кста саме тому в горах вигідно вирізняються машини неліфтовані, без багажників і вантажу на даху, з мінімальними колесами, але кліренс потрібен кругом і знайти компроміс важко.
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Re: Передаточні числа і крутний момент - що я не так рахую?
А ще мені цікаво як можна визначити індекс зчеплення на різних покриттях - глина, трава, тощо. Розумію що тут залежить від резини, але все одно цікаво.
- tad100
- Повідомлень: 1972
- З нами з: 18 березня 2005, 18:29
- Ім'я: Тарас
- Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
- Звідки: Львів
Re: Передаточні числа і крутний момент - що я не так рахую?
Дорога Поверхность
Сухая Мокрая
С асфальтобетонным или цементнобетонным покрытием 0,7 - 0,8 0,35 - 0,45
С щебеночным покрытием 0,6 - 0,7 0,3 - 0,4
Грунтовая 0,5 - 0,6 0,2 - 0,4
Обледенелая 0,1 - 0,2
Покрытая снегом 0,2 - 0,3
Сухая Мокрая
С асфальтобетонным или цементнобетонным покрытием 0,7 - 0,8 0,35 - 0,45
С щебеночным покрытием 0,6 - 0,7 0,3 - 0,4
Грунтовая 0,5 - 0,6 0,2 - 0,4
Обледенелая 0,1 - 0,2
Покрытая снегом 0,2 - 0,3
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Re: Передаточні числа і крутний момент - що я не так рахую?
а шо бралось за 1?
я так так поняв це якісь утопічні ідеальні умови?
я так так поняв це якісь утопічні ідеальні умови?
- tad100
- Повідомлень: 1972
- З нами з: 18 березня 2005, 18:29
- Ім'я: Тарас
- Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
- Звідки: Львів
Re: Передаточні числа і крутний момент - що я не так рахую?
В нас так всеK2 писав:а шо бралось за 1?
я так так поняв це якісь утопічні ідеальні умови?
* π — иррациональное число, то есть его значение не может быть точно выражено в виде дроби m/n, где m и n — целые числа. Следовательно, его десятичное представление никогда не заканчивается и не является периодическим. Иррациональность числа π была впервые доказана Иоганном Ламбертом в 1761[3] году путём разложения числа \frac{e-1}{2^n} в непрерывную дробь. В 1794 году Лежандр привёл более строгое доказательство иррациональности чисел π и π2.
* π — трансцендентное число, это означает, что оно не может быть корнем какого-либо многочлена с целыми коэффициентами. Транcцендентность числа π была доказана в 1882 году профессором Кёнигсбергского, а позже Мюнхенского университета Линдеманом. Доказательство упростил Феликс Клейн в 1894 году.[4]
o Поскольку в евклидовой геометрии площадь круга и длина окружности являются функциями числа π, то доказательство трансцендентности π положило конец спору о квадратуре круга, длившемуся более 2,5 тысяч лет.
* В 1934 году Гельфонд доказал трансцендентность числа eπ.[5] В 1996 году Нестеренко (англ.) доказал, что для любого натурального n числа π и e^{\pi\sqrt n} алгебраически независимы, откуда, в частности, следует трансцендентность чисел π + eπ,πeπ и e^{\pi\sqrt n}.[6][7]
Взято тут http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0% ... B%D0%BE%29
АМ підняв цікаву тему, просто для себе. А ,як казав Лобачевський - математика тільки тому корисна, бо вона мозги в порядок приводить. Десь в мене лежить книжка "Динаміка системи дорога, шина, автомобіль" - 300 сторінок математичних формул, практичного змісту немає, бо гола математика, але любий студент, інжинер, механік має її знати, бо на основі тих математичних моделей працюють звичайні автомобільні компи, в сучасних авдях, та мерседесах.
АМ - рахуй, і задавай питання, дуже цікаво!!!
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
- tad100
- Повідомлень: 1972
- З нами з: 18 березня 2005, 18:29
- Ім'я: Тарас
- Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
- Звідки: Львів
Re: Передаточні числа і крутний момент - що я не так рахую?
Вище я дав приблизні значеня коєфіциєнту счеплення, але там багато але, і це в принципі для звичайних шин. Для резини класу МТ все по іншому, + додатковим фактором стає коєфіциент опору коченя, а це мама не горюй, в наших умовах. І КПД трансмісії теж важливий фактор, хоч ти його враховував, але який він насправді ????AM писав:А ще мені цікаво як можна визначити індекс зчеплення на різних покриттях - глина, трава, тощо. Розумію що тут залежить від резини, але все одно цікаво.
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
- ter
- Повідомлень: 24
- З нами з: 24 квітня 2007, 18:53
- Ім'я: Roman
- Авто: Isuzu Trooper "Monti"
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: Передаточні числа і крутний момент - що я не так рахую?
Тут ще є одна фішка як кількість кисню в горах
Чим вище в гори тим важче двигуну.
Якщо машина на газу то цикл Карно ще гірший .
Знов ж таки дизеля кращий момент на низах ,машини з турбіною і інтеркулером прекрасно ведуть себе в горах бо напаковують достатньо кисню для згоряння палива .
Бензинові при 2000 -2500 переважно досягають відповідних номів.
До речі є ще одна цікава фішка в імпортних машинок одного модельного ряду (бензин і дизель )мости різні по передаточному числу.Тому я думаю тут боротьба номів двигуна
Дизель -тяга машина важка
Бензин-швидкість ,машина легка -100 кг від дизеля
Чим вище в гори тим важче двигуну.
Якщо машина на газу то цикл Карно ще гірший .
Знов ж таки дизеля кращий момент на низах ,машини з турбіною і інтеркулером прекрасно ведуть себе в горах бо напаковують достатньо кисню для згоряння палива .
Бензинові при 2000 -2500 переважно досягають відповідних номів.
До речі є ще одна цікава фішка в імпортних машинок одного модельного ряду (бензин і дизель )мости різні по передаточному числу.Тому я думаю тут боротьба номів двигуна
Дизель -тяга машина важка
Бензин-швидкість ,машина легка -100 кг від дизеля
Re: Передаточні числа і крутний момент - що я не так рахую?
Дальше ничего не понял. Поначалу думал прочитать еще раз,может пойму, но побоялся что треснет череп .tad100 писав: В нас так все
* π — иррациональное число, ...
За коефициенты спасибо. Так и подумал, что они для стандартной резины, но по крайней мере будет от чего оттолкнутся.
Re: Передаточні числа і крутний момент - що я не так рахую?
Ось що у мене вийшло з коефіцієнтом щеплення. Виходить що при коефіцієнті 0,65 (приблизно суха грунтовка, брав з запасом ) можна максимум виїхати на горку 30-33 градуси. А якщо врахувати, що передня вісь більш розгружена, то результат буде напевно ще меншим. Але як знати, чи дійсно на мудовій резині коефіцієнт на грунтовці 0,65? Хто зна, ну але вже як є. Розрахунки може трохи сумбурні, але як казав - я не математик. Виходив з тієї статті, яку приводив раніше.
- Вкладення
-
- Krutnyj_moment_pajero.rar
- (7.64 Кіб) Завантажено 279 разів
Востаннє редагувалось 06 березня 2011, 15:12 користувачем AM, всього редагувалось 2 разів.
Re: Передаточні числа і крутний момент - що я не так рахую?
Цікаво наскільки падає потужність на висоті до 2000 м.ter писав:Тут ще є одна фішка як кількість кисню в горах
Чим вище в гори тим важче двигуну.
Я брав передаточні числа для кожного авто і двигуна окремо, тому, не тільки номів, але і передаточних чисел.ter писав: До речі є ще одна цікава фішка в імпортних машинок одного модельного ряду (бензин і дизель )мости різні по передаточному числу.Тому я думаю тут боротьба номів двигуна