Как сместить центр тяжести

Технічні питання, ремонт, переробки, сервіс, тощо
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Аватар користувача
Толстяк
Повідомлень: 1087
З нами з: 01 липня 2007, 11:18
Ім'я: Геннадий
Авто: Nissan, KTM
Звідки: Карпати, Рахів
Контактна інформація:

Re: Как сместить центр тяжести

Повідомлення Толстяк »

Расширь колею, для начала. Увидишь, ходы тоже немного увеличатся, а крен будет лучше держать. С тяжелыми мостами на легкой машине будет очень несладко, ибо колбасить будет не по детски.
067 З12 4З З6
Аватар користувача
Dikiy
Повідомлень: 249
З нами з: 04 вересня 2006, 15:44
Авто: LR Discovery1
Звідки: Kiev-Brovary
Контактна інформація:

Re: Как сместить центр тяжести

Повідомлення Dikiy »

Родные диски 7"ЕТ+33, а у меня уже стоят 7"ЕТ-25. Колея в базе была 149см, а на этих дисках +11см, итого 160см колея.
Увеличивать ход подвески дальше некуда :roll:
389.JPG
15332381.jpg
Внедрение Патролмостов решает множество проблем ЛР ;) А чтобы не колбасило, поставлю правильные амморты.
LR Discovery1 2,5TDi 1993 3дв R380
dikiy.io.ua
Аватар користувача
Толстяк
Повідомлень: 1087
З нами з: 01 липня 2007, 11:18
Ім'я: Геннадий
Авто: Nissan, KTM
Звідки: Карпати, Рахів
Контактна інформація:

Re: Как сместить центр тяжести

Повідомлення Толстяк »

могу предложить свои старые мосты но передний без редуктора.
067 З12 4З З6
Аватар користувача
Dikiy
Повідомлень: 249
З нами з: 04 вересня 2006, 15:44
Авто: LR Discovery1
Звідки: Kiev-Brovary
Контактна інформація:

Re: Как сместить центр тяжести

Повідомлення Dikiy »

Спасибо Гена, обсудим позднее, сейчас не до этого. Готовлюсь.
LR Discovery1 2,5TDi 1993 3дв R380
dikiy.io.ua
Аватар користувача
bobikus
Повідомлень: 272
З нами з: 17 квітня 2011, 11:08
Ім'я: Орест
Авто: 469
Звідки: Київ

Re: Как сместить центр тяжести

Повідомлення bobikus »

Dikiy писав:Монстроход говорит, что крен кузова- величина несоизмеримо малая, по сравнению с шириной колеи и высотой ЦТ.
Все пропорційно, я би сказав, що не вартує так однозначно стверджувати. Так само, можна сказати, що ширина колії це ніщо порівняно з висотою центру тяжіння чи кутом крену :) Щоби простіше пояснити, змоделюю приклад:

Припустимо, якщо вертикальний ЦТ в ліфтованій машині є на висоті 1,5 метри, то крен кузова на 10-15 градусів буде означати додаткове (тобто таке, якого не буде при ідеальній поперечні стабілізації) переміщення ваги авто (крім ваги коліс та мостів) в сторону нахилу на 20-30 сантиметрів (!). Тобто при вищевказаних реальних параметрах потрібно буде зменшувати винос дисків на 200 міліметрів, іншими словами розширювати колію на всі 400. От і тепер порахуйте, що простіше - стабілізувати підвіску чи розширити колію майже на півметра, знехтувавши маневреністю, ресурсом підвіски ітп. Я вже не кажу що є ще такий фактор як поздовжна стабілізація і як не розширювати колію, всеодно при ліфтуванні збільшуються шанси перекинутись через капот чи через багажник.

Тому при підготовці вартує підходити до всіх факторів разом, в першу чергу виходячи з умов ймовірної експлуатації.

P.S. Додаткові або більш "тверді" амортизатори не рятують від кренів, вони лише зменшують їх інерційність
Востаннє редагувалось 19 квітня 2011, 21:41 користувачем bobikus, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4392
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Как сместить центр тяжести

Повідомлення автобат »

Dikiy писав:
автобат писав:Із всього вищепрочитаного зробивис висновок: каберне величайший із напоїв( чит.пост №1)
Мне Мадера и Херес больше нравятся :roll:
Да, но тема-то появилась после того, как Мушкетерчик Кабернешки два бокала хряпнул. Бахус замутил серьезные прения. Интересно, Андрюха сам помнит, че он написал?
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4392
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Как сместить центр тяжести

Повідомлення автобат »

Мужики, только не передеритесь в итоге, очень прошу. А от себя добавлю, идеальным является только Ц ДВА АШ ПЯТЬ ОАШ. После принятия этого напитка люди, даже падающие с 5, 6, 9 этажей зачастую отделываются только испугом и то на следующий день. А чтоб не перевернуться и не упасть надо быть всего лишь внимательным, аккуратным и сохранять в голове немножко рассудка.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Аватар користувача
myshketer
Повідомлень: 2289
З нами з: 04 липня 2009, 13:35
Ім'я: Андрей
Авто: будка для гбо

Re: Как сместить центр тяжести

Повідомлення myshketer »

Я помню все :-D
И с интересом слежу за темой, спасибо всем кто откликнулся!
Аватар користувача
tad100
Повідомлень: 1972
З нами з: 18 березня 2005, 18:29
Ім'я: Тарас
Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
Звідки: Львів

Re: Как сместить центр тяжести

Повідомлення tad100 »

а мосты к раме по одной стороне притягивать цепями пробовали? Это я не умничаю, где то читал про такой способ.
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2951
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Re: Как сместить центр тяжести

Повідомлення Katonych »

Я пробовал, только не цепями а банально лебедкой под пузом. Результат мизерный.
Главная дорога та, по которой едет танк
Аватар користувача
Dikiy
Повідомлень: 249
З нами з: 04 вересня 2006, 15:44
Авто: LR Discovery1
Звідки: Kiev-Brovary
Контактна інформація:

Re: Как сместить центр тяжести

Повідомлення Dikiy »

tad100 писав:а мосты к раме по одной стороне притягивать цепями пробовали? Это я не умничаю, где то читал про такой способ.
Можно конечно и цепями, тем более если они уже установлены, и используются в качестве "подвязок", но можно и грузовыми стяжками. Неудобно это только. Метод проверялся в Этой статье
Лебёдкой конечно удобнее, но это если трос установлен, и если конструктив машины позволяет.
LR Discovery1 2,5TDi 1993 3дв R380
dikiy.io.ua
Аватар користувача
Dikiy
Повідомлень: 249
З нами з: 04 вересня 2006, 15:44
Авто: LR Discovery1
Звідки: Kiev-Brovary
Контактна інформація:

Re: Как сместить центр тяжести

Повідомлення Dikiy »

bobikus писав:
Dikiy писав:Монстроход говорит, что крен кузова- величина несоизмеримо малая, по сравнению с шириной колеи и высотой ЦТ.
Все пропорційно, я би сказав, що вартує так однозначно стверджувати. Так само, можна сказати, що ширина колії це ніщо порівняно з висотою центру тяжіння чи кутом крену :) Щоби простіше пояснити, змоделюю приклад:

Припустимо, якщо вертикальний ЦТ в ліфтованій машині є на висоті 1,5 метри, то крен кузова на 10-15 градусів буде означати додаткове (тобто таке, якого не буде при ідеальній поперечні стабілізації) переміщення ваги авто (крім ваги коліс та мостів) в сторону нахилу на 20-30 сантиметрів (!). Тобто при вищевказаних реальних параметрах потрібно буде зменшувати винос дисків на 200 міліметрів, іншими словами розширювати колію на всі 400. От і тепер порахуйте, що простіше - стабілізувати підвіску чи розширити колію майже на півметра, знехтувавши маневреністю, ресурсом підвіски ітп. Я вже не кажу що є ще такий фактор як поздовжна стабілізація і як не розширювати колію, всеодно при ліфтуванні збільшуються шанси перекинутись через капот чи через багажник.

Тому при підготовці вартує підходити до всіх факторів разом, в першу чергу виходячи з умов ймовірної експлуатації.

P.S. Додаткові або більш "тверді" амортизатори не рятують від кренів, вони лише зменшують їх інерційність
В целом конечно согласен. Хорошие, а самое главное- в рабочем состоянии, амморты отодвинут момент опрокидывания или кувырка.
Понятно, что надо решать комплексно, но нет точного рецепта: тут отрежь, тут привари, это выкини, а вот это установи..... А было бы не плохо, если бы кто-то такой рецепт озвучил.
Для меня это осложнено ещё и тем, что машина экспидиционная, но что-то в последнее время, все экспедиции - в горы, поэтому Дискавери плавно перешёл от "болотно-лесистой экспедиционной" к "горно-лесистой экспедиционной" :D
LR Discovery1 2,5TDi 1993 3дв R380
dikiy.io.ua
Аватар користувача
tad100
Повідомлень: 1972
З нами з: 18 березня 2005, 18:29
Ім'я: Тарас
Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
Звідки: Львів

Re: Как сместить центр тяжести

Повідомлення tad100 »

Dikiy писав: Можно конечно и цепями, тем более если они уже установлены, и используются в качестве "подвязок", но можно и грузовыми стяжками. Неудобно это только. Метод проверялся в Этой статье
Лебёдкой конечно удобнее, но это если трос установлен, и если конструктив машины позволяет.
Точно там и читал. Практически библия.
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Аватар користувача
Толстяк
Повідомлень: 1087
З нами з: 01 липня 2007, 11:18
Ім'я: Геннадий
Авто: Nissan, KTM
Звідки: Карпати, Рахів
Контактна інформація:

Re: Как сместить центр тяжести

Повідомлення Толстяк »

Реально дві кінські сили - це бомба. Моя машина стояла на ручнику, але якимось чином він виявився недозатягнутим. Чабан кричить мені машина покотилася, я думаю то жарт і раптом бачу несеться на мене мій Гуцулик, думав на ходу заскочу але побачив дерево з кущами на шляху машини і поняв, що вона там зупинпться. Але машина наїхала на міцні і пружні кущі, які її мало не перевернули. І така ситуація машина хитаеться на них, ось-ось перевернеться і покотиться. Лебідку чіпляти нікуди - вниз обрив. Спустив колеся з однієї сторони, попросив свого пасажира статина підножку а решту зробили коні.
Вкладення
IMG_3364.jpg
067 З12 4З З6
Аватар користувача
іллі4
Повідомлень: 867
З нами з: 02 лютого 2009, 10:00
Ім'я: Іллі4
Авто: Fiat diablo 1,9 mjtd maxi
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Как сместить центр тяжести

Повідомлення іллі4 »

от яку фотку тре було на конкурс вішати)
active-style.com.ua
Відповісти