Масляний фільтр

Технічні питання, ремонт, переробки, сервіс, тощо
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Аватар користувача
Muxajlo
Повідомлень: 79
З нами з: 23 січня 2011, 19:31
Ім'я: Михайло
Авто: ВАЗ 2121

Масляний фільтр

Повідомлення Muxajlo »

Створив цю тему бо пішла масова пальонка з фільтрами. Мова йде про зворотній клапан , що не дає маслу стікати назад у піддон, це фільтра що йдуть по ціні 30-35 гр типу ФІЛЬТРОН . КНЕХ . МАН ... інші не мав бажання брати , гроші на вітер. Поїхав в АШАН взяв АЛЬФА за 13гр відкрутив останній МАН після години стоянки масла в ньому небуло ніграма, поки закачувало насосом мотор 4-6 сек робив з горящою лампочкою тиску. Поставив АЛЬФУ і після ночі зранку заводжу лампочка тиску гасне одразу після пуска движка. Такщо робіть висновки .
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Масляний фільтр

Повідомлення Volodymyr »

Зараз взяв корейський за 65 грн (модель не пригадую). Десь а тиждень поставлять, подивимось що і як.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
Muxajlo
Повідомлень: 79
З нами з: 23 січня 2011, 19:31
Ім'я: Михайло
Авто: ВАЗ 2121

Re: Масляний фільтр

Повідомлення Muxajlo »

З цієї цінової категорії 65 гр ще не брав.
Аватар користувача
polo
Повідомлень: 9
З нами з: 09 серпня 2007, 17:26
Ім'я: Андрій
Контактна інформація:

Re: Масляний фільтр

Повідомлення polo »

На УАЗ 469 останній раз брав Mann, правда Ігор зразу ж звернув увагу що він без клапана
На робочий СЕНС спочатку ставив Champion теж звернув увагу на те, що при запуску пару сек. горить лампочка, поміняв на Кнехт - проблема пропала..
Володі взяв PMC..з заводу йдуть на корейські авто КІА/Хюндай - проблем із ними жодних..
В основному використовую Mann, Кнехт,PMC ...ну і звичайно оригінал Субару/Тойота/Мітсубісі ...
SCT і йому подібні не ставлю...гімно рідкісне
www.vtulka.net.ua
Аватар користувача
Muxajlo
Повідомлень: 79
З нами з: 23 січня 2011, 19:31
Ім'я: Михайло
Авто: ВАЗ 2121

Re: Масляний фільтр

Повідомлення Muxajlo »

РМС пізніше спробую. А про ман чи кнех Ті шо я викинув усі мали клапан, тільки він не виконував свою задачу
Аватар користувача
Muxajlo
Повідомлень: 79
З нами з: 23 січня 2011, 19:31
Ім'я: Михайло
Авто: ВАЗ 2121

Re: Масляний фільтр

Повідомлення Muxajlo »

А чіба на уаз не йде великий чорний 2101 ? І шо за РМС яка ціна як виглядає?
Granader
Повідомлень: 541
З нами з: 06 грудня 2007, 11:17
Ім'я: Ігор
Авто: таврон і буханка
Звідки: Львів-Ковирі

Re: Масляний фільтр

Повідомлення Granader »

Цікава ситуація з фільтрами,на уазі стояв фільтир ман(до обкатки на старому двигуні) тільки починав крутити стартером відразу гасла лампочка давлення(клапан було видно візуально із середини) коли замінив масло поставив фільтер золекс-ге ше то,двигун завівся і тільки через 4-5 секунд гасла лампа давлення,але цьому я,не здивувався,а,тепер саме цікаве:коли відкапіталив двигун,відповідно на запчастинах не економив,тому масло півсинтетика на обкатку,і, на фільтрі теж вирішив не економити.Тому поставив фільтр кнехт,і,що саме цікаве,він(фільтр)в середині без клапана,ситуація така ж сама як,із фільтром золекс,двигун працюе а масло закачує через пару секунд,блін вроді фірма??????? де правда.....
Взяв на заміну,фільтр ман,але знову цікава ситуація,в середині нема клапана!!!!!! поставлю відпишу :roll:
На свому фіаті,позавчора замінив масло і поставив фільтр ман,лампа майже гасне відразу після заводки двигуна,хоча до того теж стояв фільтр ман,і,незнаю чому лампа гасла на багато пізніше :!: :!: :!: блін де правда...
Аватар користувача
Muxajlo
Повідомлень: 79
З нами з: 23 січня 2011, 19:31
Ім'я: Михайло
Авто: ВАЗ 2121

Re: Масляний фільтр

Повідомлення Muxajlo »

Галімі фільтра, от де правда. В моєму випадку, клапан обратки був т всіх галімих, але він не тримав.
Аватар користувача
Muxajlo
Повідомлень: 79
З нами з: 23 січня 2011, 19:31
Ім'я: Михайло
Авто: ВАЗ 2121

Re: Масляний фільтр

Повідомлення Muxajlo »

Ну а якшо бачиш шо нема клапана, то для чого береш? Я останній взяв альфа, дунув, вроді тримає, вдохнув чую клапан чпок і воздух пішов, поставив і лампочка гасне одразу.
BobeG
Повідомлень: 159
З нами з: 19 вересня 2006, 11:54
Ім'я: Петро
Авто: UAZ 31512x
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Масляний фільтр

Повідомлення BobeG »

Купляли собі на уазіки Колан , нарікань не було.
Granader
Повідомлень: 541
З нами з: 06 грудня 2007, 11:17
Ім'я: Ігор
Авто: таврон і буханка
Звідки: Львів-Ковирі

Re: Масляний фільтр

Повідомлення Granader »

Купував не я.
Аватар користувача
Muxajlo
Повідомлень: 79
З нами з: 23 січня 2011, 19:31
Ім'я: Михайло
Авто: ВАЗ 2121

Re: Масляний фільтр

Повідомлення Muxajlo »

Читав багато отзивів про колани, враження ненайкраще, а гірше склалось. А скільки бош коштує, хто купляв? Ато , хоть і наш возврат тримає, але ціна смішна, хто зна як фільтрує.

А на кнехи, мани і дивитись не буду тепер. Раньше брав скт , цікаво як вони зара , чи добрі.
EGZOZ
Повідомлень: 8
З нами з: 20 березня 2011, 14:05
Ім'я: Юра

Re: Масляний фільтр

Повідомлення EGZOZ »

Granader писав:Цікава ситуація з фільтрами,на уазі стояв фільтир ман(до обкатки на старому двигуні) тільки починав крутити стартером відразу гасла лампочка давлення(клапан було видно візуально із середини) коли замінив масло поставив фільтер золекс-ге ше то,двигун завівся і тільки через 4-5 секунд гасла лампа давлення,але цьому я,не здивувався,а,тепер саме цікаве:коли відкапіталив двигун,відповідно на запчастинах не економив,тому масло півсинтетика на обкатку,і, на фільтрі теж вирішив не економити.Тому поставив фільтр кнехт,і,що саме цікаве,він(фільтр)в середині без клапана,ситуація така ж сама як,із фільтром золекс,двигун працюе а масло закачує через пару секунд,блін вроді фірма??????? де правда.....
Взяв на заміну,фільтр ман,але знову цікава ситуація,в середині нема клапана!!!!!! поставлю відпишу :roll:
На свому фіаті,позавчора замінив масло і поставив фільтр ман,лампа майже гасне відразу після заводки двигуна,хоча до того теж стояв фільтр ман,і,незнаю чому лампа гасла на багато пізніше :!: :!: :!: блін де правда...
Правди нема, навіть якщо на фільтрі написано КНЕХТ АБО БОШ він може бути виготовлений в Китаї фірмою-гаражем(АМ) для БОШ, КНЕХТ, МАН, АБО..... Наявність клапана- бонус від проектанта ОЕМ, але також не обов"язковий. Як фахівець можу сказати 50%-ах випадків ефективність роботи фільтра(купленого в Укр.) рівна ефективності майонезної банки.

Якщо лампа гасне пізніше це завдяки тому, що фільтр дійсно фільтрує і створює опір (та й то не з перших годин роботи а поки папір в ньому не розбухне) на шляху !нового! масла. Хоча причини можуть бути й інші.

Тут у виграші ЕКО-фільтри (картридж без банки) та і то при умові, що при покупці ти його оглянеш на якість проклейки
Аватар користувача
Muxajlo
Повідомлень: 79
З нами з: 23 січня 2011, 19:31
Ім'я: Михайло
Авто: ВАЗ 2121

Re: Масляний фільтр

Повідомлення Muxajlo »

Причім тут опір? Мова йде про сотні км що пройшов цей фільтр, а не з перших пусках при заміні масла. Якщо я відкручую той же кнех і ман, а вони пусті після години стоянки, так немає бути. А має цей клапан возвратки тримати мастило в системі в каналах, щоб двигун отримав змаску відразу після запуску, а не крутив на сухо чи то з якоюсь там плівкою залишків 6 секунд. Так підробляють, навіть за 60 гр в мого шефа таже ситуація. А що китай, там жиш стоїть обладнання, і воно там штампує, да тосаме обладнання шо німці мають, вониж в них відкривають заводи з всім своїм , тойже бош, сидит один китаєць і тисне на кнопки. Ну я думаю якось так, а чо цей клапан нетримає, хр.. його зна. Правда незнаю , фільтр альфа жовтий, пише україна таврія, а чи то китай збирає , незнаю, напевно україна, бн дав 13гр і все як книжка пише , лампочка одразу гасне , зранку при перших обертах стартера гасне.
EGZOZ
Повідомлень: 8
З нами з: 20 березня 2011, 14:05
Ім'я: Юра

Re: Масляний фільтр

Повідомлення EGZOZ »

На рахунок клапанів так вони можуть бути різні за призначенням я мав на увазі той що пропускає масло у випадку коли фільтр забився.
І про підроблені фільтри я не говорю. Справа втому що ОЕМ виробники не можуть покрити весь ринок своїми фільтрами, тому існує вторинний ринок виробників АМ(не менший за оригінальний я так думаю) у якого Ман і Кнехт замовляє для себе деталі масово пропускаючи брак. І у Китаї не далеко назавжди стоїть ЧПУ станок, а саме китаєць напильником виточує на коліні деталі для АМ. Знаю точно бо мав з цим справу.
Зворотній клапан може бути передбачений або у фільтрі, або у двигуні тому якщо його нема у двигуні( а скоріше так і є) то і золекс і кнехт(бо передбачені для інших двигунів, корпус і різьби в багатьох фільтрів універсальні) масло не тримають і потрібен час щоб насос нагнав масло в канали. А у таврійському скоріше всього є зворотній клапан.
Відповісти