Ремонт мотора
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Ремонт мотора
як повезе - заїду в якості глядача (нажаль)
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Ремонт мотора
Гутен морген. Хотів паньства ше дешо спитати. Глушник вже діравий, хочу відновити. Оригінали - космос, тому дивлюсь в сторону чогось аналогічного, файного і не дорогого. В ідеалі було б добре підібрати схожі баняки і трубки, і то всьо шоб майстри зварили докупи та пристосували на місце. Заразом хочеться шоб мотор дихав легко і звучав приємно. Може хто має досвід в тій кухні - шоб порадив де і шо шукати, може ще корисні нюанси?
- MOTOR
- Повідомлень: 1000
- З нами з: 11 вересня 2012, 23:21
- Ім'я: Seruy
- Авто: Y60 Gorbachev
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Ремонт мотора
Та замовляв чи то в Дніпрі чи то Запоріжжя, є компанія "Руд екзост", роблять любе голубе і досить швидко 3-4 дні глушники любої конфігурації і діаметру труби.
Пару порад:
Всі зєднання переробив на троьх болтові фланці під прокладку - реально міцно і надійно та ремонтно придатно в майбутньому.
В себе викинув все і поставив один круглий прямоточний баняк D150 мм, і довжиною 500 мм.
Вихлоп став гучніше на 10% від стокового, не більше.
Але якби робив зараз то викинув би і той баняк, а просто весь вихлоп зробив би з нержавійки труби D63 або більшої мм.
Поки їздив без труби - звук був просто агонь.
З моїз власних зауважень на звук вихлопу впливає довжина туби і вихідний діаметр (насадка або її відсутність). Це коли без баняків.
Пару порад:
Всі зєднання переробив на троьх болтові фланці під прокладку - реально міцно і надійно та ремонтно придатно в майбутньому.
В себе викинув все і поставив один круглий прямоточний баняк D150 мм, і довжиною 500 мм.
Вихлоп став гучніше на 10% від стокового, не більше.
Але якби робив зараз то викинув би і той баняк, а просто весь вихлоп зробив би з нержавійки труби D63 або більшої мм.
Поки їздив без труби - звук був просто агонь.
З моїз власних зауважень на звук вихлопу впливає довжина туби і вихідний діаметр (насадка або її відсутність). Це коли без баняків.
- Толстяк
- Повідомлень: 1087
- З нами з: 01 липня 2007, 11:18
- Ім'я: Геннадий
- Авто: Nissan, KTM
- Звідки: Карпати, Рахів
- Контактна інформація:
Re: Ремонт мотора
Якщо глушник змістити взад-вперед, - зміниться момент продувки у циліндрах та вакуумного нагнітання повітря, що досягнуто точним розрахунком для створення відбитою хвилею потужного потоку у необхідні моменти. (як у двохтактних мотоциклів) Я до того, що колхоз із вихлопом це втрата потужності, особливо на низах, і збільшення витрат палива.
067 З12 4З З6
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Ремонт мотора
А якщо не зміщати, але збільшити діаметр труб і поставити баняки з іншими параметрами?Толстяк писав:взад-вперед
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Ремонт мотора
якшошо в мене конфігурація така
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: Ремонт мотора
Теория рассчёта глушителя - весьма не тривиальная штука. И "на колене" можно, в большинстве случаев, получить только ухудшения тяги и провал на определённых оборотах.
В твоё случае с двумя катализаторами - заднюю банку можно хоть на кусок трубы менять, хуже не будет, только шум добавится. А вот среднюю - вопрос спорный. Кат снимает (сглаживает) колебания, на выходе из него получается уже практический ровный поток без пульсаций - то-есть среднюю банку можно увеличивать, двигать, но это-ж особо ничего не даст. Пауки выпускные всё-равно останутся теми-же самыми.
В твоё случае с двумя катализаторами - заднюю банку можно хоть на кусок трубы менять, хуже не будет, только шум добавится. А вот среднюю - вопрос спорный. Кат снимает (сглаживает) колебания, на выходе из него получается уже практический ровный поток без пульсаций - то-есть среднюю банку можно увеличивать, двигать, но это-ж особо ничего не даст. Пауки выпускные всё-равно останутся теми-же самыми.
Главная дорога та, по которой едет танк
- Толстяк
- Повідомлень: 1087
- З нами з: 01 липня 2007, 11:18
- Ім'я: Геннадий
- Авто: Nissan, KTM
- Звідки: Карпати, Рахів
- Контактна інформація:
Re: Ремонт мотора
головне не чіпати першу банку від колектора. А після неї не так критично.
067 З12 4З З6
- MOTOR
- Повідомлень: 1000
- З нами з: 11 вересня 2012, 23:21
- Ім'я: Seruy
- Авто: Y60 Gorbachev
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Ремонт мотора
А який ти хочеш поміняти?
- MOTOR
- Повідомлень: 1000
- З нами з: 11 вересня 2012, 23:21
- Ім'я: Seruy
- Авто: Y60 Gorbachev
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Ремонт мотора
В мене реально по тязі нічого не мінялось шо з рідною, шо з новою, шо взагалі без труби.
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Ремонт мотора
Ок, тоді в мене є ткі питання:
1) Каталізатори вирізані, лямбди вкручені через механічну обманку (єдине що спрацювало). Від того шо вирізані кати - появився лишній шум (дзеленкучий). Як ви думаєте - чи варто замінити пусті каталізатори на кусок труби і чи не здуріють від того лямбди (вкручені через ті самі обманки)? Якщо ні - то як позбутись дзеленчання.
2) Так як воно все гниле - то хочу замінити всі труби і два\всі баняки, полюбе. Наскільки зрозумів - то з останнім баняком питань нема, там можна поміняти на любе. А чи дуже критично замінити середній на трикамерний схожого розміру з двома входами одним виходом?
1) Каталізатори вирізані, лямбди вкручені через механічну обманку (єдине що спрацювало). Від того шо вирізані кати - появився лишній шум (дзеленкучий). Як ви думаєте - чи варто замінити пусті каталізатори на кусок труби і чи не здуріють від того лямбди (вкручені через ті самі обманки)? Якщо ні - то як позбутись дзеленчання.
2) Так як воно все гниле - то хочу замінити всі труби і два\всі баняки, полюбе. Наскільки зрозумів - то з останнім баняком питань нема, там можна поміняти на любе. А чи дуже критично замінити середній на трикамерний схожого розміру з двома входами одним виходом?