Вентилятор охолодження: електропривід проти віскомуфти
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Вентилятор охолодження: електропривід проти віскомуфти
Отако прийшли холоди і щоб прогріти мотор до робочої температури - приходиться трохи довго ним впусту крутити. Нехай на дизелях на холостих розхід палива мізерний, але час, потрібний для прогріву довший. На бензі шкода гроші на вітер, на дизлі шкода часу на вітер. А от, якщо би "карлсон" не крутився і не студив радіатор, процес тривав би скорше. У звязку з цим закралась думка - чи не ліпше привід карлсона з віскомуфти переробити на електропривідний з тумблером, який в теплу пору тримати увімкненим, а на зиму вимикати чи вмикати по необхідності? (І в бродик можна в'їжджати з вимкненим). Хто, що думає з цього приводу? Варта/не варта/фартух на решітку/тільки вебасто? Бо тихо...Треба якусь нову мислю в технічку на розтєрзаніє.
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...
- climber
- Повідомлень: 479
- З нами з: 18 серпня 2013, 06:50
- Ім'я: Andy Bosyi
- Авто: Hilux 2.5D
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: Вентилятор охолодження: електропривід проти віскомуфти
в нас тепер холодів раптом два дні на сезон...я вже і вебасто кинувся думки ставити
Re: Вентилятор охолодження: електропривід проти віскомуфти
Мене ше задовбує відігрівання обмерзлих вікон, а пічку включати поки мотор не прогрітий, то знову по часу довше...
Але якщо електромотор згорить, то взагалі без вентилятора можна лишитись ...літом в жару...
Але якщо електромотор згорить, то взагалі без вентилятора можна лишитись ...літом в жару...
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Вентилятор охолодження: електропривід проти віскомуфти
К
Востаннє редагувалось 04 січня 2016, 14:11 користувачем автобат, всього редагувалось 1 раз.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Вентилятор охолодження: електропривід проти віскомуфти
Колись на вісімці пробував на тумблер вентилятор робити, це я скажу ще та морока. Як ставити електровентилятор, то в систему охолодження треба врізати датчик. Тумблер - не дуже привабливий прістрій. Фігня, як забудеш виключити, гірше, коли забудеш включити. Тумблер НІ !!! НЕхай собі краще довше гріється.
Для того, щоб скорше прогріти двигун, вважаю , нема змісту стояти півгодини і гріти. Краще прогрів по часу одної-півтора викурених папіросів, тобто 4-5 хвилин. Потім 300-500 повільного ходу, щоб розчухалась трансмісія, а вже потім краще дати троха спортивного стилю, для швидкого догріву.
Це мій погляд на це діло, але кожний собі має свою теорію. НО тумблер - НІ
Для того, щоб скорше прогріти двигун, вважаю , нема змісту стояти півгодини і гріти. Краще прогрів по часу одної-півтора викурених папіросів, тобто 4-5 хвилин. Потім 300-500 повільного ходу, щоб розчухалась трансмісія, а вже потім краще дати троха спортивного стилю, для швидкого догріву.
Це мій погляд на це діло, але кожний собі має свою теорію. НО тумблер - НІ
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Re: Вентилятор охолодження: електропривід проти віскомуфти
В мене віскомуфти нема, викинув. Поставив два електровентилятори + датчик на включення + тумблер на три режими в салоні (авто/викл/вкл). Літом троха напрягає, дуже часто включаються. Але це патріот він і так страдає перегріванням двигуна навіть з штатною системою охолодження. На інших машинах, думаю, буде краще.
- krust
- Повідомлень: 548
- З нами з: 24 жовтня 2013, 21:13
- Ім'я: Павлік
- Авто: Deep 4WD , SUBARU Legacy
- Контактна інформація:
Re: Вентилятор охолодження: електропривід проти віскомуфти
Так само роблю, І пєчку включаю зразу щоб не потіли вікна, а поки від хати до кіноодовженка доїжджаю вже і робоча температура є.автобат писав: Для того, щоб скорше прогріти двигун, вважаю , нема змісту стояти півгодини і гріти. Краще прогрів по часу одної-півтора викурених папіросів, тобто 4-5 хвилин. Потім 300-500 повільного ходу, щоб розчухалась трансмісія, а вже потім краще дати троха спортивного стилю, для швидкого догріву.