Изменения в техрегламенте для Трофи Рейдов на 2015 год
Изменения в техрегламенте для Трофи Рейдов на 2015 год
Я предлагаю обсудить и вынести в отдельный список все изменения в техрегламенте на 2015 год для КЛ, чтобы в дальнейшем принять или отклонить отдельные из них. Так же я предлагаю акцентировать внимание на мнениях реальных участников, а не людей, близких к клубу, образу жизни 4х4 и просто друзей.
Есть несколько пунктов, которые я бы пересмотрел до 1 этапа:
1. Ослабить требования к каркасу для ТР2 (как было в 2014)
2. Ослабить требования к выключателю массы для ТР2 (не знаю, как было в 2014)
3. Кол-во "овощей" по кол-ву ремней безопасности
4. Разрешить лифт кузова для ТР1
Есть несколько пунктов, которые я бы пересмотрел до 1 этапа:
1. Ослабить требования к каркасу для ТР2 (как было в 2014)
2. Ослабить требования к выключателю массы для ТР2 (не знаю, как было в 2014)
3. Кол-во "овощей" по кол-ву ремней безопасности
4. Разрешить лифт кузова для ТР1
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Изменения в техрегламенте для Трофи Рейдов на 2015 год
моя думка:
1. за
2. за
3. проти ( за формат перший і другий пілот, без додаткових пілотів/овочів/бортмеханіків і стюардес)
крім того на зборах вирішили абсолютною більшістю що екіпаж це перший і другий пілот
4. за
1. за
2. за
3. проти ( за формат перший і другий пілот, без додаткових пілотів/овочів/бортмеханіків і стюардес)
крім того на зборах вирішили абсолютною більшістю що екіпаж це перший і другий пілот
4. за
Re: Изменения в техрегламенте для Трофи Рейдов на 2015 год
моя думка:
1. за
2. за
3. проти (тільки перший і другий пілот)
4. проти
1. за
2. за
3. проти (тільки перший і другий пілот)
4. проти
- ZUB
- Повідомлень: 1175
- З нами з: 29 березня 2011, 23:07
- Ім'я: Ярослав
- Авто: Нісан Патрол
- Звідки: Великий Любінь
Re: Изменения в техрегламенте для Трофи Рейдов на 2015 год
В мене всі за, ремні безпеки в мене в заді є!!!!
ЗА
ЗА
ЗА
ЗА
ЗА
ЗА
ЗА
ЗА
- ZUB
- Повідомлень: 1175
- З нами з: 29 березня 2011, 23:07
- Ім'я: Ярослав
- Авто: Нісан Патрол
- Звідки: Великий Любінь
Re: Изменения в техрегламенте для Трофи Рейдов на 2015 год
Тре поставити на голосування, так як Автобат робив
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Изменения в техрегламенте для Трофи Рейдов на 2015 год
Мужики!
Трохану спізднились. На останних зборах клубу в 2014 році дуже гарячо сперичались. Виступали. Думали. Кричали. Голосували. На 2015 рік прийнято рішення(вибачте, можливо пункти не по порядку):
1. В спортивному автомобілі тільки 1 и 2 пілоти. ЦЕ БУДЕ ЧЕСНО. ( в туризмі по кількості вхідних дверей)
2. Каркаси безпеки рекомендовано ( через дороговизну, хоча правильно було б вимагати).
3.Ліфт в ТР 1 допустити ( не можу стверджувати, що прийняли, я б таки заборонив).
4. З вимикачами маси питання затухше. Це також безпека, але, пока півень в дупу не ввалив, питання вимикача маси не актуально на КЛ. При наймі покі що.
Реально тема ні про що. Не ображайтеся.
Маріка треба залучати на прокладання трас. Краще мати техпідтримку організатору, бо він робе для всіх і це відповідально. Та й КПшкі вони з Ігорком грамотно ставлять. А ось хитрозаді спортсмени цілком можуть отримувати від нього техдопомогу після закриття фінішу І не треба питатись сколотити банду щоб ще патруля по лісі носити як Волинянку. Марік, валі он з Мушкетером прокладати КПшкі і буде
Трохану спізднились. На останних зборах клубу в 2014 році дуже гарячо сперичались. Виступали. Думали. Кричали. Голосували. На 2015 рік прийнято рішення(вибачте, можливо пункти не по порядку):
1. В спортивному автомобілі тільки 1 и 2 пілоти. ЦЕ БУДЕ ЧЕСНО. ( в туризмі по кількості вхідних дверей)
2. Каркаси безпеки рекомендовано ( через дороговизну, хоча правильно було б вимагати).
3.Ліфт в ТР 1 допустити ( не можу стверджувати, що прийняли, я б таки заборонив).
4. З вимикачами маси питання затухше. Це також безпека, але, пока півень в дупу не ввалив, питання вимикача маси не актуально на КЛ. При наймі покі що.
Реально тема ні про що. Не ображайтеся.
Маріка треба залучати на прокладання трас. Краще мати техпідтримку організатору, бо він робе для всіх і це відповідально. Та й КПшкі вони з Ігорком грамотно ставлять. А ось хитрозаді спортсмени цілком можуть отримувати від нього техдопомогу після закриття фінішу І не треба питатись сколотити банду щоб ще патруля по лісі носити як Волинянку. Марік, валі он з Мушкетером прокладати КПшкі і буде
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
- MOTOR
- Повідомлень: 1000
- З нами з: 11 вересня 2012, 23:21
- Ім'я: Seruy
- Авто: Y60 Gorbachev
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Изменения в техрегламенте для Трофи Рейдов на 2015 год
1.за
2.за
3. чесно неможу оприділитись. Можна так - за для тр2, для того щоб наповнити групу.
4.пропоную компроміс - якщо нема ліфту підвіски то можна. Ну тоесть або одне або інше, а і то і то разом неможно.
2.за
3. чесно неможу оприділитись. Можна так - за для тр2, для того щоб наповнити групу.
4.пропоную компроміс - якщо нема ліфту підвіски то можна. Ну тоесть або одне або інше, а і то і то разом неможно.
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Изменения в техрегламенте для Трофи Рейдов на 2015 год
Ребята, не крайте регламент кожний під себе. Майте совість.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
- MOTOR
- Повідомлень: 1000
- З нами з: 11 вересня 2012, 23:21
- Ім'я: Seruy
- Авто: Y60 Gorbachev
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Изменения в техрегламенте для Трофи Рейдов на 2015 год
Ну не то не, але проголосувати треба
Re: Изменения в техрегламенте для Трофи Рейдов на 2015 год
1. Так
2. Так.
3. двоє людей в авто. Це питання вже закрили.(КАТЕГОРИЧНО)
4. Утримуюсь. Але по правильному було б заборонити.
Знову ж доповнення:
По ГБО.
По понижених роздатках, понижених мостах, які ніхто не бачить і перевірити не можливо.
По вихлопній трубі, яка повинна виступати від 20до 100мм. (здається)при вигляді зверху. Пофігу чи то пікап, чи то екскаватор.
Одним словом, треба позапланові збори. І кожен зі своїми запитаннями і пропозиціями прийде. Дирекція клубу має відреагувати.
Дякую.
2. Так.
3. двоє людей в авто. Це питання вже закрили.(КАТЕГОРИЧНО)
4. Утримуюсь. Але по правильному було б заборонити.
Знову ж доповнення:
По ГБО.
По понижених роздатках, понижених мостах, які ніхто не бачить і перевірити не можливо.
По вихлопній трубі, яка повинна виступати від 20до 100мм. (здається)при вигляді зверху. Пофігу чи то пікап, чи то екскаватор.
Одним словом, треба позапланові збори. І кожен зі своїми запитаннями і пропозиціями прийде. Дирекція клубу має відреагувати.
Дякую.
Re: Изменения в техрегламенте для Трофи Рейдов на 2015 год
Дійсно нема про що говорити, якщо ці питання вже вирішені на зборах. Просто згадав слова АМ, що потрібно щось робити для популяризації і збільшення кількості учасників у КЛ. Мабуть тре нам переходити в тр1 щоб розігріти Вас там трохи
Вирішуйте що з ліфтом кузова, бо нам менші кола, зняти задню лебідку і газ....
Вирішуйте що з ліфтом кузова, бо нам менші кола, зняти задню лебідку і газ....
... було видно, було чути як реве ревучий...
Re: Изменения в техрегламенте для Трофи Рейдов на 2015 год
Нашел пункт из прошлогоднего обсуждения, который разрешает вносить ЛЮБЭ-ГОЛУБЭ в категорию ТР2... Мотор, ты в ТР2 едешь?б. Завчасне оголошення переробок які можуть змістити авто іншу категорію, щоб колектив приняв чи допускається дане авто до наприклад ТР2(виходячи з ситуації наповнюваності категорій)
Re: Изменения в техрегламенте для Трофи Рейдов на 2015 год
ЗА
ЗА
ЗА
ЗА
Про голосувалку не знав
Наш Тато каже :БУТЬ ПРОСТІШИЙ І ДО ТЕБЕ ПОТЯНУТЬСЯ ЛЮДИ!!!!!!
Потрібно робити шось шоб народ підтягувався )))
А якшо нас візьмуть то можем помогти
ЗА
ЗА
ЗА
Про голосувалку не знав
Наш Тато каже :БУТЬ ПРОСТІШИЙ І ДО ТЕБЕ ПОТЯНУТЬСЯ ЛЮДИ!!!!!!
Потрібно робити шось шоб народ підтягувався )))
А якшо нас візьмуть то можем помогти
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!
Re: Изменения в техрегламенте для Трофи Рейдов на 2015 год
Ну то взагалі суперовий коментарійавтобат писав: І не треба питатись сколотити банду щоб ще патруля по лісі носити як Волинянку.
За 2014 рік соляра стала в два рази дорожча, і витратина змагання суттьево збільшились. Просто коли ідеш на результат, то витрати палива суттьево більші.
Чи чесно їздити з овочами???
Як писав не одноразово Ярослав, що 2012 - 2 водії було
2013 - дозволено більше, ніхто не сказав, чи не писав на форумі (принаймні не бачив), що то не чесно бо ми скорше шукаєм кп бо нас багато??? Не забувайте про прилади гпс, дехто їздить з стаціонарним нетбуком в машині, з яким не побігаєш по лісі збиваючи коліна, чи падаючи по груди в воду. Або з гпс по типу "Pioneer" де точність сигналу 30 а деколи і 40 метрів.
Щодо голосування, то я за стюардессу і механіка з барменом, але то таке, не нове, вже так їздили. Чим менше людей в машині тим більше екшина на душу.
... було видно, було чути як реве ревучий...
- s.pal
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 4238
- З нами з: 06 жовтня 2009, 22:23
- Ім'я: Александр
- Авто: Карандаш 2.9TDI, BFG AT КО2-285x75x16, AVM450HP, DWM12000HD, ОМЕ+4"~, Detroit TrueTrac
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: Изменения в техрегламенте для Трофи Рейдов на 2015 год
Файно написав Богдан, екшин чи адреналін, чи ще кому як подобається, чим більше його тим краще ти більша значимість перемоги.
Я вірю в то що команда ZUB ще поїде на ЧУ і буде рвати там всіх як Тузік трАпку, а коли таке станеться думаю багато хто зголоситься поїхати в команді допомагати, принаймі я точно хотів би.
Я вірю в то що команда ZUB ще поїде на ЧУ і буде рвати там всіх як Тузік трАпку, а коли таке станеться думаю багато хто зголоситься поїхати в команді допомагати, принаймі я точно хотів би.
БОРЩ!!!
ROCK FOREVER!
ROCK FOREVER!