Super Swamper
- umka
- Повідомлень: 1186
- З нами з: 20 липня 2005, 16:44
- Ім'я: Дмитрий Карчевский
- Авто: Луноход GV12.
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Super Swamper
Проблема выбора.
Хочу супер свамперы, но не знаю какие хотеть.
Богеры - супер для болот, но suxx для гор, а у нас тут горы.
а кто что скажет по сравнению следующих моделей
TSL
TSL Radial
IROK
IROK Radial
Прежде всего интересуют поведение на следующих типах бездорожья:
Болото, глина, колея (особенно выход из оной), мокрые камни, острые сучья.
Хочу супер свамперы, но не знаю какие хотеть.
Богеры - супер для болот, но suxx для гор, а у нас тут горы.
а кто что скажет по сравнению следующих моделей
TSL
TSL Radial
IROK
IROK Radial
Прежде всего интересуют поведение на следующих типах бездорожья:
Болото, глина, колея (особенно выход из оной), мокрые камни, острые сучья.
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
http://4x4.lviv.ua/
- Shurik
- Повідомлень: 977
- З нами з: 05 вересня 2005, 17:44
- Ім'я: Олександр
- Авто: Уаз 3151,Daewoo Lanos
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Бери любые.
Меня твои гудричи интересуют )
Я бы про IROCK подумал.
Мелкие ламели это полезно для льда и снега.
Вот только не знаю как они по асфальту.
Меня твои гудричи интересуют )
Я бы про IROCK подумал.
Мелкие ламели это полезно для льда и снега.
Вот только не знаю как они по асфальту.
Востаннє редагувалось 20 грудня 2006, 14:43 користувачем Shurik, всього редагувалось 1 раз.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.
© Аркадий и Борис Стругацкие
© Аркадий и Борис Стругацкие
- umka
- Повідомлень: 1186
- З нами з: 20 липня 2005, 16:44
- Ім'я: Дмитрий Карчевский
- Авто: Луноход GV12.
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Как сказал К2 - флудераст ты
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
http://4x4.lviv.ua/
- saper_vasja
- Повідомлень: 207
- З нами з: 15 вересня 2004, 17:06
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
ну, тут саме головне який ти хочеш розмір і по чому подальше хочеш їздити (от сказануф!)
якшо 33- то бери дагональні ТЛСи. звичайно не так комфортно як на радіальній, але ти ж на джИпі їдеш, а не на паджерику.
в діагоналки ше й несиметричний малюнок протектора і несиметричні бокові зуби. але їх можна порівняти по гребучості з сімексом. екстрім/текером. і він паходу децл дешевший. а їздити ти будеш всеодно- або біля львова (по слабенькому гамні), або в карпатах (глина+каміняки) відповідно діагональнаТЛС=СімексЕТ=гарне загрібання.
а от якшо вже хочеш папський розмір- розмова буде інша...8)
якшо 33- то бери дагональні ТЛСи. звичайно не так комфортно як на радіальній, але ти ж на джИпі їдеш, а не на паджерику.
в діагоналки ше й несиметричний малюнок протектора і несиметричні бокові зуби. але їх можна порівняти по гребучості з сімексом. екстрім/текером. і він паходу децл дешевший. а їздити ти будеш всеодно- або біля львова (по слабенькому гамні), або в карпатах (глина+каміняки) відповідно діагональнаТЛС=СімексЕТ=гарне загрібання.
а от якшо вже хочеш папський розмір- розмова буде інша...8)
- umka
- Повідомлень: 1186
- З нами з: 20 липня 2005, 16:44
- Ім'я: Дмитрий Карчевский
- Авто: Луноход GV12.
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
хочу 36", чтоб из ТР2 не выйти.
Не хочу Simex, ИМХО, легко пробивается.
А Ироки тебе чем не нравятся?
Не хочу Simex, ИМХО, легко пробивается.
А Ироки тебе чем не нравятся?
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
http://4x4.lviv.ua/
ото, б*я, сказанув! я чуть з крісла не впав:Dхочу 36", чтоб из ТР2 не выйти.
раз ТР- значить під російські регламенти орієнтуєшся. так от- з 36 колесами- ти ледве в тр3 залізеш. і то- ше в залежності від ширини і маси твоєї машини. видно давненько ти регламентів не читав. ше як з 2004року, напевно?
карочче- якшо тобі пох на то куда (в який клас) ти попадеш в росії- бери 36. хоть 63, якшо їздити в ураїні на хард- там зараз взагалі ніякого обмеження нема. головне 4колеса і привід на всі. (принаймні на сінгенті і дружбі так було...). і я би тобі порекомендував подивитись на фбели. хотя, якшо ти так категорично настроїний- я хєра тебе переконаю. але резина класна. і ціна36,6=БФГ35=0,4СС відповідного розміра. по болотогрібству вона=> сс. по зносостійкості- ше круче. по гудінню- жопа (в смислі- жопа як гудять). але, вони на порядок тяжчі і тобі з твоїми рідними мостами вйде в звичку, як і мені, меняти/перебирати бортові (чи шо там в тебе) і мости. найкраще, імхо, вона заканає на МБЮнімоговські мости. але то якшо ти хочеш іти так далеко (про ТР2, я так поняв, ми вже забули і лишили нивам.... ай, ай, а-а-а... не бийте!.. нива прікольна машина!..). але з 3.5ТД вони б рулили однозначно. карочче то ше не все- пальці болять.
а шодо Іродів... Айроків- то я, чесно кажучи про них нічо не знаю, тому і не раджу. сам бачиш- боковий протектор серйозний, трохи (та взагаліто не трохи зовсім) зрідженіший+назва - все вказує на рокРоулєрські замашки... ну і під дубак тоже, паходу рулити буде. але не особо краще. карочче думай.
- umka
- Повідомлень: 1186
- З нами з: 20 липня 2005, 16:44
- Ім'я: Дмитрий Карчевский
- Авто: Луноход GV12.
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Читал ТЕХНИЧЕСКИЕ ТРЕБОВАНИЯраз ТР- значить під російські регламенти орієнтуєшся. так от- з 36 колесами- ти ледве в тр3 залізеш. і то- ше в залежності від ширини і маси твоєї машини. видно давненько ти регламентів не читав. ше як з 2004року, напевно
к автомобилям, участвующим в соревнованиях по
ТРОФИ-РЕЙДАМ до 2004 и Ладогу 2007. ТР2=до 36х12.5
Исключение составляет УАЗ на порталах - до 33х12.5
Что это такое?порекомендував подивитись на фбели
Думаю примерно то же, но советуюсь. Одно плохо с айроком - 12.5 нет, только 13.5. в ТР2 - не лезет.а шодо Іродів... Айроків- то я, чесно кажучи про них нічо не знаю, тому і не раджу. сам бачиш- боковий протектор серйозний, трохи (та взагаліто не трохи зовсім) зрідженіший+назва - все вказує на рокРоулєрські замашки... ну і під дубак тоже, паходу рулити буде. але не особо краще. карочче думай.
это только вы со Свыном из ТР2 уже вылезли.про ТР2, я так поняв, ми вже забули і лишили нивам.... ай, ай, а-а-а... не бийте!.. нива прікольна машина
Остальные жаждут в нем остаться.
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
http://4x4.lviv.ua/
- umka
- Повідомлень: 1186
- З нами з: 20 липня 2005, 16:44
- Ім'я: Дмитрий Карчевский
- Авто: Луноход GV12.
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
по регламенту
почитал за 2007
http://www.altai-offroad.ru/downloads/2 ... k-treb.zip
ТР2:
почитал за 2007
http://www.altai-offroad.ru/downloads/2 ... k-treb.zip
ТР2:
Так что мне можно до 37х15КОЛЕСА (КОЛЕСНЫЕ ДИСКИ) И ШИНЫ.
Запрещено применение шин от сельскохозяйственной, дорожной и специальной техники.
Допускается применение только автомобильных пневматических шин, внешний диаметр которых при измерении не превышает 939 мм.
Методика измерения: Измерения проводятся на шинах накачанных до давления в 1,5 атмосферы, по прямой линии, проходящей по центру шины и не являющейся вертикальной относительно земли (при измерениях не должны учитываться естественные проминания шины).
Измерение проводится на всех шинах (включая, запасные, сменные и т.п.), используемых в дальнейшем на соревновании.
Ширина шины зависит от массы автомобиля и должна составлять не более:
Масса автомобиля Ширина резины
до 1500 9,5”
свыше 1500 до 1800 11,5”
свыше 1800 до 2100 13,5”
свыше 2100 до 2400 15”
свыше 2400 18,5’
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
http://4x4.lviv.ua/
каюсь. читав тільки щодо ТР3. прикинув, шо якшо в ТР3 вже обмеження 36.9, то на ТР2- точно шось поменше...
дивно получається, адже всі знають, шо правильні колеса- 75% прохідності.
так розмити грані між класами...
а шодо резини. ФБел 160. гугл маєш. хотя в неті про них мало шо є. навіть щодо офіційної інфи.
карочче 36.6х16х13(може і не 13. точно не памятаю) протектор- ялинкоподібний. в перевернутому стані- кажуть ССБогери курять. правда поци в тому ж регламенті заборонили їх використовувати (не їх конкретно, а сіль-госп резину) але ніхто не забороняв болгаркою затерти надпис ФБел і написати фарбою ЙокоХуяко - Мед ін Бабруйск. хєр оспорять. Тимбільше шо СС в гамериці тоже в с-г цілях використовують...
карочче я збираюсь на наступну машину ставити саме їх.
непокоїть тільки одне- на МБЮ стоять по замовчувані 20" диски. от я думаю- встануть туди 16", чи прийдеться ше тормоза з ступіцами преробляти...
дивно получається, адже всі знають, шо правильні колеса- 75% прохідності.
так розмити грані між класами...
думаю- проїхали.13.5. в ТР2 - не лезет
а я зараз взагалі ні в ТР2 ні в 3. в смислі мені зараз їхня класифікація досраки. таяк на цій машині я на ладогу і тп не поїду. до літа доживем- отам буде і нова машина і нова котле.. ТР3 8)это только вы со Свыном из ТР2 уже вылезли.
а шодо резини. ФБел 160. гугл маєш. хотя в неті про них мало шо є. навіть щодо офіційної інфи.
карочче 36.6х16х13(може і не 13. точно не памятаю) протектор- ялинкоподібний. в перевернутому стані- кажуть ССБогери курять. правда поци в тому ж регламенті заборонили їх використовувати (не їх конкретно, а сіль-госп резину) але ніхто не забороняв болгаркою затерти надпис ФБел і написати фарбою ЙокоХуяко - Мед ін Бабруйск. хєр оспорять. Тимбільше шо СС в гамериці тоже в с-г цілях використовують...
карочче я збираюсь на наступну машину ставити саме їх.
непокоїть тільки одне- на МБЮ стоять по замовчувані 20" диски. от я думаю- встануть туди 16", чи прийдеться ше тормоза з ступіцами преробляти...
- umka
- Повідомлень: 1186
- З нами з: 20 липня 2005, 16:44
- Ім'я: Дмитрий Карчевский
- Авто: Луноход GV12.
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Может, очепятка?ТР3 вже обмеження 36.9
Понял. Не проходит.ФБел 160
Во-первых - в комиссиях тоже не лохи сидят. Про Бабруйск не поверят.
Во-вторых, макс.скорость 30 км/ч - маловато. А если ездить быстрее, то ступичные подшипники я буду менять каждый месяц, если не чаще.
Хотя для полного пи.. экстрима надо взять а заметку.
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
http://4x4.lviv.ua/
от я і кажу. на мостах МБЮ- то шо теба буде. їм всьо пох. колеса став- хоть залізобетонні:twisted:
а то шо 30 макс- ну, я думаю шо середня максимальна для них- 60. а пікова і всі 80. тому якшо машину возити на лафеті, то всьо буде чікі.
я, звичайно розумію, шо то мало кому треба, але і ти, думаю розумієш, шо з 36 колесами ти тоже вже будеш їздити на порядок менше.
(ти гєліка використовуєш хоть для чогось, крім покатух? якшо та- то вже не будеш)
а то шо 30 макс- ну, я думаю шо середня максимальна для них- 60. а пікова і всі 80. тому якшо машину возити на лафеті, то всьо буде чікі.
я, звичайно розумію, шо то мало кому треба, але і ти, думаю розумієш, шо з 36 колесами ти тоже вже будеш їздити на порядок менше.
(ти гєліка використовуєш хоть для чогось, крім покатух? якшо та- то вже не будеш)