Super Swamper

Колеса, диски, шини — вибір, ремонт та обслуговування
Аватар користувача
umka
Повідомлень: 1186
З нами з: 20 липня 2005, 16:44
Ім'я: Дмитрий Карчевский
Авто: Луноход GV12.
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Super Swamper

Повідомлення umka »

Проблема выбора.
Хочу супер свамперы, но не знаю какие хотеть. :wink:
Богеры - супер для болот, но suxx для гор, а у нас тут горы.

а кто что скажет по сравнению следующих моделей
TSL
TSL Radial
IROK
IROK Radial

Прежде всего интересуют поведение на следующих типах бездорожья:
Болото, глина, колея (особенно выход из оной), мокрые камни, острые сучья.
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
Аватар користувача
umka
Повідомлень: 1186
З нами з: 20 липня 2005, 16:44
Ім'я: Дмитрий Карчевский
Авто: Луноход GV12.
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Повідомлення umka »

Фото:
Зображення
Зображення
Зображення
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
Аватар користувача
Shurik
Повідомлень: 977
З нами з: 05 вересня 2005, 17:44
Ім'я: Олександр
Авто: Уаз 3151,Daewoo Lanos
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Повідомлення Shurik »

Бери любые.
Меня твои гудричи интересуют :))

Я бы про IROCK подумал.
Мелкие ламели это полезно для льда и снега.
Вот только не знаю как они по асфальту.
Востаннє редагувалось 20 грудня 2006, 14:43 користувачем Shurik, всього редагувалось 1 раз.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.
© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
umka
Повідомлень: 1186
З нами з: 20 липня 2005, 16:44
Ім'я: Дмитрий Карчевский
Авто: Луноход GV12.
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Повідомлення umka »

Как сказал К2 - флудераст ты ;)
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
Аватар користувача
saper_vasja
Повідомлень: 207
З нами з: 15 вересня 2004, 17:06
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Повідомлення saper_vasja »

Radial TSL
ИМХО конечно, по поведению на раз ничего не скажу :(
давно о них мечтаю........
Главное в экстремальном отдыхе - вовремя заметить, когда заканчивается экстрим и начинается п#@дец....
Аватар користувача
K2
Повідомлень: 1439
З нами з: 22 березня 2004, 16:21
Ім'я: q
Авто: q

Повідомлення K2 »

ну, тут саме головне який ти хочеш розмір і по чому подальше хочеш їздити (от сказануф!)
якшо 33- то бери дагональні ТЛСи. звичайно не так комфортно як на радіальній, але ти ж на джИпі їдеш, а не на паджерику.:twisted:
в діагоналки ше й несиметричний малюнок протектора і несиметричні бокові зуби. але їх можна порівняти по гребучості з сімексом. екстрім/текером. і він паходу децл дешевший. а їздити ти будеш всеодно- або біля львова (по слабенькому гамні), або в карпатах (глина+каміняки) відповідно діагональнаТЛС=СімексЕТ=гарне загрібання.
а от якшо вже хочеш папський розмір- розмова буде інша...8)
Аватар користувача
K2
Повідомлень: 1439
З нами з: 22 березня 2004, 16:21
Ім'я: q
Авто: q

Повідомлення K2 »

а від назви теми- аж мурашки по шкірі.....:roll:
Аватар користувача
umka
Повідомлень: 1186
З нами з: 20 липня 2005, 16:44
Ім'я: Дмитрий Карчевский
Авто: Луноход GV12.
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Повідомлення umka »

хочу 36", чтоб из ТР2 не выйти.
Не хочу Simex, ИМХО, легко пробивается.
А Ироки тебе чем не нравятся?
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
Аватар користувача
K2
Повідомлень: 1439
З нами з: 22 березня 2004, 16:21
Ім'я: q
Авто: q

Повідомлення K2 »

хочу 36", чтоб из ТР2 не выйти.
ото, б*я, сказанув! я чуть з крісла не впав:D
раз ТР- значить під російські регламенти орієнтуєшся. так от- з 36 колесами- ти ледве в тр3 залізеш. і то- ше в залежності від ширини і маси твоєї машини. видно давненько ти регламентів не читав. ше як з 2004року, напевно? :mrgreen:
карочче- якшо тобі пох на то куда (в який клас) ти попадеш в росії- бери 36. хоть 63, якшо їздити в ураїні на хард- там зараз взагалі ніякого обмеження нема. головне 4колеса і привід на всі. (принаймні на сінгенті і дружбі так було...). і я би тобі порекомендував подивитись на фбели. хотя, якшо ти так категорично настроїний- я хєра тебе переконаю. але резина класна. і ціна36,6=БФГ35=0,4СС відповідного розміра. по болотогрібству вона=> сс. по зносостійкості- ше круче. по гудінню- жопа (в смислі- жопа як гудять). але, вони на порядок тяжчі і тобі з твоїми рідними мостами вйде в звичку, як і мені, меняти/перебирати бортові (чи шо там в тебе) і мости. найкраще, імхо, вона заканає на МБЮнімоговські мости. але то якшо ти хочеш іти так далеко (про ТР2, я так поняв, ми вже забули і лишили нивам.... ай, ай, а-а-а... не бийте!.. нива прікольна машина!..). але з 3.5ТД вони б рулили однозначно. карочче то ше не все- пальці болять.:D
а шодо Іродів... Айроків- то я, чесно кажучи про них нічо не знаю, тому і не раджу. сам бачиш- боковий протектор серйозний, трохи (та взагаліто не трохи зовсім) зрідженіший+назва - все вказує на рокРоулєрські замашки... ну і під дубак тоже, паходу рулити буде. але не особо краще. карочче думай.
Аватар користувача
K2
Повідомлень: 1439
З нами з: 22 березня 2004, 16:21
Ім'я: q
Авто: q

Повідомлення K2 »

ше в залежності від ширини і маси твоєї машини
тут я мав на увазі ширину резини і масу машини.
ціна36,6=БФГ35=0,4СС
0.4 * 36CC
Аватар користувача
umka
Повідомлень: 1186
З нами з: 20 липня 2005, 16:44
Ім'я: Дмитрий Карчевский
Авто: Луноход GV12.
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Повідомлення umka »

раз ТР- значить під російські регламенти орієнтуєшся. так от- з 36 колесами- ти ледве в тр3 залізеш. і то- ше в залежності від ширини і маси твоєї машини. видно давненько ти регламентів не читав. ше як з 2004року, напевно
Читал ТЕХНИЧЕСКИЕ ТРЕБОВАНИЯ
к автомобилям, участвующим в соревнованиях по
ТРОФИ-РЕЙДАМ до 2004 и Ладогу 2007. ТР2=до 36х12.5
Исключение составляет УАЗ на порталах - до 33х12.5

порекомендував подивитись на фбели
Что это такое?
а шодо Іродів... Айроків- то я, чесно кажучи про них нічо не знаю, тому і не раджу. сам бачиш- боковий протектор серйозний, трохи (та взагаліто не трохи зовсім) зрідженіший+назва - все вказує на рокРоулєрські замашки... ну і під дубак тоже, паходу рулити буде. але не особо краще. карочче думай.
Думаю примерно то же, но советуюсь. Одно плохо с айроком - 12.5 нет, только 13.5. в ТР2 - не лезет.
про ТР2, я так поняв, ми вже забули і лишили нивам.... ай, ай, а-а-а... не бийте!.. нива прікольна машина
это только вы со Свыном из ТР2 уже вылезли.
Остальные жаждут в нем остаться.
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
Аватар користувача
umka
Повідомлень: 1186
З нами з: 20 липня 2005, 16:44
Ім'я: Дмитрий Карчевский
Авто: Луноход GV12.
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Повідомлення umka »

по регламенту
почитал за 2007

http://www.altai-offroad.ru/downloads/2 ... k-treb.zip

ТР2:
КОЛЕСА (КОЛЕСНЫЕ ДИСКИ) И ШИНЫ.
Запрещено применение шин от сельскохозяйственной, дорожной и специальной техники.
Допускается применение только автомобильных пневматических шин, внешний диаметр которых при измерении не превышает 939 мм.
Методика измерения: Измерения проводятся на шинах накачанных до давления в 1,5 атмосферы, по прямой линии, проходящей по центру шины и не являющейся вертикальной относительно земли (при измерениях не должны учитываться естественные проминания шины).
Измерение проводится на всех шинах (включая, запасные, сменные и т.п.), используемых в дальнейшем на соревновании.
Ширина шины зависит от массы автомобиля и должна составлять не более:

Масса автомобиля Ширина резины
до 1500 9,5”
свыше 1500 до 1800 11,5”
свыше 1800 до 2100 13,5”
свыше 2100 до 2400 15”
свыше 2400 18,5’
Так что мне можно до 37х15
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
Аватар користувача
K2
Повідомлень: 1439
З нами з: 22 березня 2004, 16:21
Ім'я: q
Авто: q

Повідомлення K2 »

каюсь. читав тільки щодо ТР3. прикинув, шо якшо в ТР3 вже обмеження 36.9, то на ТР2- точно шось поменше...

дивно получається, адже всі знають, шо правильні колеса- 75% прохідності.
так розмити грані між класами...
13.5. в ТР2 - не лезет
думаю- проїхали.
это только вы со Свыном из ТР2 уже вылезли.
а я зараз взагалі ні в ТР2 ні в 3. в смислі мені зараз їхня класифікація досраки. таяк на цій машині я на ладогу і тп не поїду. до літа доживем- отам буде і нова машина і нова котле.. ТР3 8)

а шодо резини. ФБел 160. гугл маєш. хотя в неті про них мало шо є. навіть щодо офіційної інфи.
карочче 36.6х16х13(може і не 13. точно не памятаю) протектор- ялинкоподібний. в перевернутому стані- кажуть ССБогери курять. правда поци в тому ж регламенті заборонили їх використовувати (не їх конкретно, а сіль-госп резину) але ніхто не забороняв болгаркою затерти надпис ФБел і написати фарбою ЙокоХуяко - Мед ін Бабруйск. хєр оспорять. Тимбільше шо СС в гамериці тоже в с-г цілях використовують...
карочче я збираюсь на наступну машину ставити саме їх.
непокоїть тільки одне- на МБЮ стоять по замовчувані :) 20" диски. от я думаю- встануть туди 16", чи прийдеться ше тормоза з ступіцами преробляти...:evil:
Аватар користувача
umka
Повідомлень: 1186
З нами з: 20 липня 2005, 16:44
Ім'я: Дмитрий Карчевский
Авто: Луноход GV12.
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Повідомлення umka »

ТР3 вже обмеження 36.9
Может, очепятка?
ФБел 160
Понял. Не проходит.
Во-первых - в комиссиях тоже не лохи сидят. Про Бабруйск не поверят.
Во-вторых, макс.скорость 30 км/ч - маловато. А если ездить быстрее, то ступичные подшипники я буду менять каждый месяц, если не чаще.
Хотя для полного пи.. экстрима надо взять а заметку.
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
Аватар користувача
K2
Повідомлень: 1439
З нами з: 22 березня 2004, 16:21
Ім'я: q
Авто: q

Повідомлення K2 »

от я і кажу. на мостах МБЮ- то шо теба буде. їм всьо пох. колеса став- хоть залізобетонні:twisted:
а то шо 30 макс- ну, я думаю шо середня максимальна для них- 60. а пікова і всі 80. тому якшо машину возити на лафеті, то всьо буде чікі.
я, звичайно розумію, шо то мало кому треба, але і ти, думаю розумієш, шо з 36 колесами ти тоже вже будеш їздити на порядок менше.
(ти гєліка використовуєш хоть для чогось, крім покатух? якшо та- то вже не будеш)
Відповісти