Гріється ДВС
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Гріється ДВС
Вот така ерунда. Їдешь 50-60, все нормально. Виїзджаеш, наприклад, за місто, даешь газу покі до сотні набираеш розгін, стрілка температури піднімаеться різко також. Скидаеш газ, температура теж опускаеться. Думав, забитий радіатор, вже промитий, знимали термостат - двигуни не гріється взагалі. Поміняний термостат також не дав результату.В радіатор не булькає. Візуально ніби все працює правильно. Що ще лишаеться? Віскомуфта? повітряна пробка? Га?
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
- krust
- Повідомлень: 548
- З нами з: 24 жовтня 2013, 21:13
- Ім'я: Павлік
- Авто: Deep 4WD , SUBARU Legacy
- Контактна інформація:
Re: Гріється ДВС
А карсон крутиться коли даєш газку??
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: Гріється ДВС
Нижня трубка радіатора гаряча?
Патрубки "надуті"?
Патрубки "надуті"?
Главная дорога та, по которой едет танк
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Гріється ДВС
Сьогодняі я хорію і збираю поради. Завтра надіюсь вже їхати на роботу і користуватись нинішними порадами.
А Павлік зробив граматичну помилку, бо карсона звати карлсон, з"їв букву ЛИ. бебебе
А Павлік зробив граматичну помилку, бо карсона звати карлсон, з"їв букву ЛИ. бебебе
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Гріється ДВС
А вот, до речи, про нижню патрубку цикаво, я завжди був впевнений, що термостат стоїть на верхньому вході в радіатор і на Буцефалі мацяв верхний патрубок. Тіко коли міняли термостат, я з дивуванням узнав що буцефал його носить на нижньому вході в радіатор. Завтра то всьо буду рухати.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: Гріється ДВС
Про нижній патрубок то з інших міркувань. Вхід в радіатор - зверху, вихід внизу. Якщо внизу холодний - то рідина не протікає (ну або забагато тепла віддає, але то не наш випадок).
Віскомуфту перевіряй газетою, але при таких температурах як зараз - віскомуфта нафіг не потрібна і так. До того-ж непрацююча віскомуфта дасться чути на малих швидкостях, а на 80кмч там під капот задуває і без неї нормально.
Ще можно таку штуку перевірити - коли двигун почав перегріватись - зупинитись і на нейтралі дати на якийсь час великі оберти. Якщо температура моментально впаде - то велика вірогідність пробитої прокладки башки. Якщо так само повільно падає як і завжди - то тре дивитись, чи не забиті соти радіатора (ззовні).
А, ну і ще причиною нагріву може бути неправильний кут паливного насосу, фаз ітд. Якщо там шось міняли недавно - то туди і треба дивитись.
Віскомуфту перевіряй газетою, але при таких температурах як зараз - віскомуфта нафіг не потрібна і так. До того-ж непрацююча віскомуфта дасться чути на малих швидкостях, а на 80кмч там під капот задуває і без неї нормально.
Ще можно таку штуку перевірити - коли двигун почав перегріватись - зупинитись і на нейтралі дати на якийсь час великі оберти. Якщо температура моментально впаде - то велика вірогідність пробитої прокладки башки. Якщо так само повільно падає як і завжди - то тре дивитись, чи не забиті соти радіатора (ззовні).
А, ну і ще причиною нагріву може бути неправильний кут паливного насосу, фаз ітд. Якщо там шось міняли недавно - то туди і треба дивитись.
Главная дорога та, по которой едет танк
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Гріється ДВС
Насос не. Кришку відкриваеш, не булькає, значить голова мала б бути ціла.Радіатор промивали шляхом зняття з машини
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Гріється ДВС
пропоную звернути увагу в першу чергу на віскомуфту вентилятора, ну дуже симптоми похожі на неї.
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: Гріється ДВС
"Кришку відкриваєш, не булькає" то не показник. Ну тобто булькати буде при зовсім вже великих тріщинах.
Рівень рідини не падає?
пс. мій досвід, нажаль, показує, що відсотків 80% всіх подібних "раптово почалось" перегрівів - то прокладка голови (ну або голова, якщо не повезло). При цьому майже всі намагаються міняти термостат, блокують віскомуфту, ставлять додатковий вентилятор, піднімають край капота, міняють корок радіатора, радіатор, помпу водяну ітд - але рано чи піздно доходять до заміни прокладки голови й жаліються "ну чо-ж я одразу не поліз туди". 20% - то тріщина блоку, тріщини в патрубках, кут запалення.
Рівень рідини не падає?
пс. мій досвід, нажаль, показує, що відсотків 80% всіх подібних "раптово почалось" перегрівів - то прокладка голови (ну або голова, якщо не повезло). При цьому майже всі намагаються міняти термостат, блокують віскомуфту, ставлять додатковий вентилятор, піднімають край капота, міняють корок радіатора, радіатор, помпу водяну ітд - але рано чи піздно доходять до заміни прокладки голови й жаліються "ну чо-ж я одразу не поліз туди". 20% - то тріщина блоку, тріщини в патрубках, кут запалення.
Главная дорога та, по которой едет танк
- climber
- Повідомлень: 479
- З нами з: 18 серпня 2013, 06:50
- Ім'я: Andy Bosyi
- Авто: Hilux 2.5D
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: Гріється ДВС
а віскомуфта на вентиляторі то у всіх авто тепер? сорі за потенційно дурне питання...robosol писав:пропоную звернути увагу в першу чергу на віскомуфту вентилятора, ну дуже симптоми похожі на неї.
Re: Гріється ДВС
В знайомого була така фігня шо крильчатка на помпі прокручувалася ((((
А після чого почалося ?
А після чого почалося ?
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!
Re: Гріється ДВС
Дуже схоже на водяну помпу, яка наказала довго жити. На якісь машині в мене вже таке було. Крильчатка помпи злетіла з валу самої помпи.
О блін, Марік вже мене випередив.
О блін, Марік вже мене випередив.
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Гріється ДВС
да і не тільки тепер, в мене 93го року.climber писав:а віскомуфта на вентиляторі то у всіх авто тепер?
мав таке щастя влітку, їхав по трасі, почала грітися на обертах ( до того по місту не спостерігав такого ) скидав оберти остивала. почав дивитися що до чого, на гарячому моторі вентилятор крутився доволі легко. пришлось в дорозі заклинити віскомуфту тим що було під руками - шнурівкою. не найкращий варіант, але доїхав. після заміни муфти проблем більше з перегрівом не було.
причин можна нарахувати безліч, але судячи по симптомам, дуже подібне до того що я написав. перевірити легко і безкоштовно, прогріти мотор, вимкнути і руками попробувати наскільки легко крутиться вентилятор руками. якщо досить легко - то питань виникати не має. прокладка і головка - це вже будуть як наслідок перегрівів.
PS. розвалена помпа давала би перегрів постійно, а не тільки на високих обертах, хіба не?
- ZUB
- Повідомлень: 1175
- З нами з: 29 березня 2011, 23:07
- Ім'я: Ярослав
- Авто: Нісан Патрол
- Звідки: Великий Любінь
Re: Гріється ДВС
в мене таке було, грівся на понижені на великих обертах і по трасі коли тримав 120, віскомуфта, поставив нову прозрів, доречі вже помаленько підходить їй!!!!
а то шо каже Пух, то нє було колись патрубки всі холодні а машина закипає, нема циркуляції води!!!
а то шо каже Пух, то нє було колись патрубки всі холодні а машина закипає, нема циркуляції води!!!
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Гріється ДВС
Після того, як вирішив прочухати форси і по миколаівський трасі ціх 15 км прохав з швидкістю 150. Їхав, темпра була в нормі, стов, поповзла до гури, але машина заглушена не була. Після того теперка така хрень. Їдеш містом,повільно, без нагрузки, темерптура в нормі, тільки даеш нагрузку, навіть просто набір швидкості, росте при чому бістро дуже. Скидаеш газ, аще краще нейтральку і 1200-1100 обертів, температура спадає.марік писав:В знайомого була така фігня шо крильчатка на помпі прокручувалася ((((
А після чого почалося ?
При тому:
! Антіфріз нікуда не дівається.
2 В кришку радіатора не дує
3 Патрубки не надуваються
3 зусилля провертання карлсона таке саме, як в Андрія Танкіста .
4 Без термостата нагрів до норми нереальний, навіть до половини нормального положення стрілки термометра
5 Термостат поміняний
6 Масла в антіфрізі або антіфріза в маслі неє.
Мотур робить ніби нормально. Візуально претензій неє.
Голова пухне. Лишається підозра на голову або її прокладку,але як? І куда?
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать