Громозека

Описи, особливості, будівництво. Конструктори. Баґґі.
Аватар користувача
umka
Повідомлень: 1186
З нами з: 20 липня 2005, 16:44
Ім'я: Дмитрий Карчевский
Авто: Луноход GV12.
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: Громозека

Повідомлення umka »

2012-05-16 17.33.50.jpg
2012-05-16 17.33.58.jpg
2012-05-16 17.34.13.jpg
2012-05-16 17.34.24.jpg
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
Аватар користувача
pilgrim
Повідомлень: 2298
З нами з: 08 лютого 2010, 13:11
Ім'я: Павел
Авто: Toyota Hilux
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: Громозека

Повідомлення pilgrim »

жесть .. ну и монстр ... только арки как-то непропроционально большими смотрятся по сравнению с колесами ... или же планируете еще большие поставить?
2nd Low GO GO GO
-----
http://pilgrim.livejournal.com/
Аватар користувача
Bravo
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 708
З нами з: 01 листопада 2002, 17:00
Звідки: Ukraine , Lviv
Контактна інформація:

Re: Громозека

Повідомлення Bravo »

Присоединяюсь к замечанию по аркам.

В остальном - супер.
Если вам все равно, где вы находитесь, значит вы не заблудились ...
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Громозека

Повідомлення Volodymyr »

Акрі стандарті, від чого знайшли від того поставили. Не завжди вгадаєш з діаметром. До-речі таки арки довго не живуть. Якщо живуть. Бо ж задумка - кузов не мнути бо ж є зовнішній каркас (він то до-речі кузов і порве і міцність його як каркасу на пару порядків менша ніж внутрішнього) а арки типу виживуть бо вони пластмасові :).
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
umka
Повідомлень: 1186
З нами з: 20 липня 2005, 16:44
Ім'я: Дмитрий Карчевский
Авто: Луноход GV12.
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: Громозека

Повідомлення umka »

Про каркас не возразишь. Здесь его функции помимо жесткости конструкции - защищать кузов и держать багажник. А такие арки уже прошли испытание Луноходом-3. Живуцие.
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
Відповісти