Шо блін поховались по норам..... І сказати нема чого. Почитали і притихли!!!pooh писав:Як ви можете залучати учасників коли між собою питання вирішити не можете.
Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2016
Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2016
- Oleg
- Повідомлень: 354
- З нами з: 22 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Олег
- Авто: jeep cherokee XJ 242 1988
- Звідки: Львів
Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2016
Шановний Пух. Я вас дуже прошу уважно перечитати вимоги до автомобілів згідно регламенту ФАУ і безпосередньо наші що там не зрозуміло а також уважно ще перечитайте ПЧГ ФАУ і після цього задавайте запитання суті. Ато знову починається базар невідомо якийсь. Ще минолого року я особисто роздрукував регламенти і на зборах роздавав щой вичитали і жали рекомендації свої і пропозиції і віз і далі там. А що стосується регламенту на 2016 ФАУ його ще не прийняли як тільки буде то ви його отримаєте.pooh писав:А техкому все по..... Невідомо чи він взагалі існує
А тепер будь ласка питання по суті.
Из каждой безвыходной ситуации есть два выхода.
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2016
Питання по суті: чи проходить машина з заміненими парами в клас ТР1, картер не змінено, пари заводські.
Посилаюсь на пункт:
Просимо розтлумачити і пояснити цей пункт.
Посилаюсь на пункт:
деталь що замінюється ідентично не повинна сама бути ідентичною, тобто ГП може бути з любим передаточним числом при умові що встановлюється один в один.2.2.2. Будь-яка зношена або пошкоджена деталь може бути замінена тільки деталлю, що
замінюється ідентично.
Просимо розтлумачити і пояснити цей пункт.
- ОМЕЛЯН
- Повідомлень: 1075
- З нами з: 17 січня 2011, 12:15
- Ім'я: Ігор
- Авто: 쌍용 카이런, "КВІТОЧКА" будую.....
- Звідки: Україна, м.Львів
Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2016
То тосаме шо в патролі поміняти з 4.13 на 4.6? Всі вони заводські. Чи ти цікавишся про свої поміняні, теж заводські?
Сонця всім!...
- Oleg
- Повідомлень: 354
- З нами з: 22 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Олег
- Авто: jeep cherokee XJ 242 1988
- Звідки: Львів
Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2016
Про понижуючі пари сказано в цьому пункті НІ тоді входить в дію пунк 2.2.1. Що не обумовлено те заборонено.robosol писав:Питання по суті: чи проходить машина з заміненими парами в клас ТР1, картер не змінено, пари заводські.
Посилаюсь на пункт:деталь що замінюється ідентично не повинна сама бути ідентичною, тобто ГП може бути з любим передаточним числом при умові що встановлюється один в один.2.2.2. Будь-яка зношена або пошкоджена деталь може бути замінена тільки деталлю, що
замінюється ідентично.
Просимо розтлумачити і пояснити цей пункт.
Из каждой безвыходной ситуации есть два выхода.
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2016
цікаво, а тоді хотілось би почути про що саме сказано в пункті 2.2.2 ? сказано деталь, ГП це деталь! переліку деталей які можуть бути замінені ідентично нема, отже??? Можна замінити будь яку деталь але при цьому жодної деталі не можна замінити?
Про що йдеться в цьому чудовому пункті 2.2.2
Про що йдеться в цьому чудовому пункті 2.2.2
- Oleg
- Повідомлень: 354
- З нами з: 22 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Олег
- Авто: jeep cherokee XJ 242 1988
- Звідки: Львів
Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2016
Слово ідентично означає таку саму а не замінну. Почитай в ТР 3 де чітко сказано що пари можуть замінятися з іншим передаточним числом. А якщо в ТР1 сеазано ідентичні значить такі самі.
Якщо би в речені було написано взаємозамінні то це можна було розглядати двояко.
Якщо би в речені було написано взаємозамінні то це можна було розглядати двояко.
Из каждой безвыходной ситуации есть два выхода.
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2016
цікавий пункт. тобто без нього зламану деталь не можна було б міняти на справну?
тоді для чого цей пункт взагалі, якщо він нічого не означає?
чи все таки трактуєте неправильно?
в мому розумінні фраза "що замінюється ідентично." означає що можна встанови деталь що абсолютно точно відповідає по кріпленням і габаритам ("взаємозамінні" = "що замінюється ідентично"). інакше було б написано "ідентичною деталлю" !!!
всього два слова а яка різна суть
тоді для чого цей пункт взагалі, якщо він нічого не означає?
чи все таки трактуєте неправильно?
в мому розумінні фраза "що замінюється ідентично." означає що можна встанови деталь що абсолютно точно відповідає по кріпленням і габаритам ("взаємозамінні" = "що замінюється ідентично"). інакше було б написано "ідентичною деталлю" !!!
всього два слова а яка різна суть
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2016
Не згоден. Якщо вже по суті то "замінюється ідентично" то мова не про об'єкт, а про процес. Тобто про те що процес заміни ідентичний. А що до деталі ідентична в даному випадку така сама, але не оригінальна. Ось і мається. А не з іншим числом зубів (бо вона не така сама). І мова не в виробнику.
Саме тому це можна булоб винести в особливості КЛ.
Саме тому це можна булоб винести в особливості КЛ.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
- ОМЕЛЯН
- Повідомлень: 1075
- З нами з: 17 січня 2011, 12:15
- Ім'я: Ігор
- Авто: 쌍용 카이런, "КВІТОЧКА" будую.....
- Звідки: Україна, м.Львів
Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2016
А якшо міняється не Гп а весь міст, "з другою ГП" міст ідентичний, а то шо пара нета то хз.
Сонця всім!...
- Oleg
- Повідомлень: 354
- З нами з: 22 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Олег
- Авто: jeep cherokee XJ 242 1988
- Звідки: Львів
Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2016
2.1.2. Відповідальність за докази серійності автомобіля загалом і його окремих вузлів і агрегатів покладена на учасника. При технічній інспекції автомобілів дозволяється порівняння деталей автомобілів із серійними деталями або каталогом завода-виробникаОМЕЛЯН писав:А якшо міняється не Гп а весь міст, "з другою ГП" міст ідентичний, а то шо пара нета то хз.
І зновш таки по цьому трактуванню повертаемося до "Правил чесної гри".
Из каждой безвыходной ситуации есть два выхода.
- Oleg
- Повідомлень: 354
- З нами з: 22 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Олег
- Авто: jeep cherokee XJ 242 1988
- Звідки: Львів
Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2016
Шановні члени клубу. Хочеться поставити на голосування три пункти до змін в регламенті:
1. Чи дозволимо ми в цьому сезоні в ТР3 тракторні колеса.
2. Чи дозволено так само в ТР2 і ТР3 ГБО.
Прохання висловлюватися. Можна було би що стосується тракторних коліс зробити граничний розмір припустимо до 35"(тільки тракторна гума) а автомобільна як по регламенту.
3. Каркаси безпеки в ТР3 так як дозвіл був до 2016року. Моя думка по каркасах для ТР3 - обовязково.
1. Чи дозволимо ми в цьому сезоні в ТР3 тракторні колеса.
2. Чи дозволено так само в ТР2 і ТР3 ГБО.
Прохання висловлюватися. Можна було би що стосується тракторних коліс зробити граничний розмір припустимо до 35"(тільки тракторна гума) а автомобільна як по регламенту.
3. Каркаси безпеки в ТР3 так як дозвіл був до 2016року. Моя думка по каркасах для ТР3 - обовязково.
Из каждой безвыходной ситуации есть два выхода.
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2016
ГБО в нас і так в регламенті дозволено. Ми ж не будемо рік голосувати за це повторно? Якщо буде протилежне, то і відповідно голосувати про усунення цього пункту.Oleg писав:2. Чи дозволено так само в ТР2 і ТР3 ГБО.
Також в цій темі обговорювався дозвіл на заміну ГП і боділіфт в ТР1.
2015
2014 - були внесені таки правки (не попали в регламент 2015, хоч і були оговорені раніше).7.2.1. TR1 — ГБО (газ повиненн бути внесений в техпаспорт авто).
7.2.2. TR2 — каркас безпеки рекомендується, ГБО дозволено (ГБО повиненне бути внесене в техпаспорт авто).
7.2.3. TR3 — каркас безпеки рекомендується, ГБО дозволено (ГБО повиненне бути внесене в техпаспорт авто).
Давайте не будемо забувати про те що вже було прийнято. Якщо міняти щось то говорити про це в контексті змін що існують, а не нововведень. Так буде набагато правильні в контексті напрацювань і відслідковувати змін. До-речі про дозвіл відсутності каркасів в TR3 в документах нічого не було зафіксовано (принаймні я не знайшов). От що в сумі було по регламентам.7.3. Використання газобалонного обладнання на ТЗ дозволяється якщо транспортний засіб зареєстровано з видом альтернативного палива.
7.4. У заліковій групі TR2 дозволяється участь автомобілів не обладнаних каркасами безпеки, заміна двигуна, КПП, та роздаточної коробки, модифікація підвіски без обмежень, тракторних коліс.
7.5. В заліковій групі TR3 дозволяється використання тракторних коліс.
TR1
TR2У заліковій групі TR1 використання газобалонного обладнання на ТЗ дозволяється якщо ТЗ зареєстровано з видом альтернативного палива.
TR3У заліковій групі TR2 дозволяється участь автомобілів не обладнаних каркасами безпеки, заміна двигуна, КПП, та роздаточної коробки, модифікація підвіски без обмежень, тракторних коліс. Використання газобалонного обладнання на ТЗ дозволяється якщо ТЗ зареєстровано з видом альтернативного палива.
Тепер по змінам що пропонується:У заліковій групі TR3 дозволяється використання тракторних коліс. Використання газобалонного обладнання на ТЗ дозволяється якщо ТЗ зареєстровано з видом альтернативного палива.
- Боділіфт TR1
- Заміна ГП TR1
- Каркаси TR2 / TR3.
- Обмеження радіусу тракторних коліс в TR3 до 35"*
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2016
Т.як це клубний регламент то треба дивитись приклади клубних машин й кому це що дозволить.
Мені, в теоріі, 1 й 2 відкривають шлях в тр1, якщо задню лебідку зняти.
Мені, в теоріі, 1 й 2 відкривають шлях в тр1, якщо задню лебідку зняти.
Главная дорога та, по которой едет танк